Henüz kızım 21 aylık ama 2 yaş sendromunu iliklerine kadar yaşıyor 😀 hiç bir şeyden korkusu yok onu yapma düşersin şöyle yapma araba gelir elimi bırakma böyle olur diye diye bir hal oldum 😀 engel olunca da ağlama kendini et gibi yere salma 🤪 hep böyle kalacak diye korkuyorum aşırı aşırı hareketli bugün durakta beklerken kızımın aylarında bir kız daha vardı annesinin kucağında öyle sakince oturdu bizimki bir sağa bir sola koşuyor elinide tutmamı istemiyor. Bekleyen başka bir teyze de çok hareketli oğlum yok diye üzülme dedi o an bir sorguladım istemsizce bizde mi bir problem var diye sizin bebelerde böyle mi 😳