Hanımlar öncelikle merhaba, 1 ay sonra ise başlayacağım şimdiden her gün sütümü sagip dolaba atıyorum aile hekimliğinde hemşire gece sagdigin sütü gece, gündüz sagdigin sütü gündüz vermen gerekiyor dedi.Bugunde çocuk doktorunda randevumuz vardı doktora da sordum hayir yok öyle birşey.O hiç emzirmeyip sütünü sahipata besleyenler için.Sen istediğin öğünde sagip istediğin ogunde verebilirsin dedi.Benimde kafam karıştı nettende bakıyorum orda da hemşirenin dediği gibi yazıyor gece ve gündüz sütlerinin içeriği farklı falan diye.Yasayanlar bu konuda fikir verebilir misiniz?