ecege13 siz memnun kaldınız mı ya biz geçen yaz orayı ayarladık bebeğimizde 4 aylık falandı valla resimlerde mükemmel otel gidince hayal kırıklığına uğradık paramızı ödemiştik kalmadan geri çıktık asansör yok bebek arabasıyla hamallık yapıyosun her yer farklı bi yerde yemek desen 2-3 çeşit bir şey koymuşlardı odasının kapısı bile kömürlük kapısı gibiydi ay hatırlamak bile istemiyorum 😂