Nrrbrkt hiç korkmayin bende pedikure falan gitmistim o isler öyle olmuyomus benimki de cok kötüydü ama gerçekten iyi ki yaptırmışım. Ne öncesi ne sonrası hic acı olmadı. Evet giyebiliyorsunuz ayakkabı, ayakkabı giydiğinizde acı çekmemek o kadar güzel ki :) tekrar söylüyorum 0 acı ve batık tekrarlamıyor.