Stella_0 biroglanannesii1 çok mantıklı ona da anı kalmış olur epoksi ile yaptıklarını gördüm ama fiyatları çok uçuktu ürüne göre. Çerçeve ile de yapılabilir bu tarz birşey. Hatta minik saç tutamı vs çok güzel olur 🥰
Stella_0 MeteYmen_Annesi Dedem hacıdır. Hacca gittiklerinde gömmüşler benim göbek bağımı. İnancım tabi ki var ama ben pek ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Şuan kızımın göbek bağı da Kur’an’ın bulunduğu kılıfın içinde duruyor 😊
Stella_0 asus17 Bana da hastane bahçesine göm doktor olsun dediler ama bende dedim ki doktor değil de ya hasta olursa napıcaz 😂😂😂 kaldılar öyle 😂 Allah korusun tabi ki. Ben ömrü hastanelerde geçen biri olduğum için aklıma ilk gelen bu oldu tabi 😊
asus17 Stella_0 ayyy Allah’ım korusun miniklerimiz, hiç aklıma gelmedi. Portakal fidanı daha iyi o zaman, gerçi eşim büyüyünce portakal mı olsun demişti 😂
Stella_0 asus17 Amin inşallah 😊🙏 Portakalı daha çok sever belki 😂 ama bence güzel bir düşünce olmuş fidan dikmek 😊
unallhatice19 MeteYmen_Annesi ben evde kuranın içinde bekletmiştim sonra yakın bi tanıdığımız umreye gidiyordu ona verdik sağolsun Arafat’a kömmüşler
Alparslanannesi0180 MeteYmen_Annesi adana’da yaşiyorum burda merkez cami var bahçesine gömdürdüm kaynanama
ikizannesi2 MeteYmen_Annesi ikizlerim var biri 10 günlükken ameliyat oldu ameliyat sırasında almışlar biride çok küçüktü saklayayım dedim ama telaşlarımdan kaybettim iki bağ da yok yani