Ecegerginn hiçkimseye birşey almadım, anneme sürekli söylüyorum anne beğendiğin birşey varsa söyle alayım , yada al parasını vereyim , çünkü her sene kahve yani bardağı vs alırıyorum pek birşeye ihtiyacı yok , annem çok inatçı birşey istemiyorum da istemiyorum, ne alırsan al çöpe atacağım diye yemin etti bende almıyorum bu sene , belki bir çiçek alırım 😄 babanneme alacağım canım babannem ❤️🔥