Buseumayyy doktor olarak Behiye Seda Hurşitoğlu var onu öneririm doğumumada o girdi ve kontrollerimi o yaptı çok iyi bi doktor ama doğumdan sonra kontrole gittiğimde bi süre adet olmayabilirsin erkende adet olabilirsin düzensizlik olur demişti hormonlardan dolayı içiniz rahat etsin istiyorsanız bu doktora gidebilirsiniz