Çocuğunuzun yaşı, size muhtaçlık ve anneannede kalması ile alakalı genel durumu hakkında çok detaylı bilgi vermediğinizden doğru yönlendirme yapılması mümkün değil şu an fakat şahsen ben, oy kullanmanın da bir annelik görevi olduğunu düşünüyorum; gelecek, bizden çok onların geleceği… Çocuğunuzla birlikte gitme imkânınız olabilseydi keşke; kritik bir karar sizin için.