8 ay 7 günlük bebeğim. Yatak odamız iki pencereli ve çok fazla güneş alıyor. Sabahın 5.30 unda uyanıyor. Ve bizim sesimize hareketlerimize vs uyanıyor gece o yüzden odasını ayırmaya karar verdim ama bir yandan da vicdan yapıyorum. Psikolojisini kötü etkiler mi ? Tecrübeleriniz neler? Odalarımız yan yana sesini duyar miyim ki ? Siyah karartma perdesi ve kamera da aldım ama yine de endişeliyim. Emmiyor mama ile besleniyor. O uyurken bir kez rüya öğünü yapıyorum.