uyuyanadamdannefret 1 aylik bebegimin gobek deliği sisti. B bunun gibi bir durum yasayan var mi ? Çıktıysa gitmeli miyim
oopitipiti uyuyanadamdannefret canım benim bebeğiminde aynı doktora gösterdik fıtıktan süphelendim doktor o şişik olan yere bastırdı içi boşsa sıkıntı yok 6 ayda bir kontrole getr dedi içi dolu olunca sıkıntı oluyo benim büyük oğlumunda öyleydi 1 yaşına kadar gecti genelde cok aglayan bebeklerde görülüyomuş
Dedimolabilir uyuyanadamdannefret benim oglanin gobegi düştukten donra aynisi oldu bende dr gorurdum bir sprey verdi hergun sıkıyorum , mutlaka gotur. Ileri giderse sıkıntı olur demisti dr.
oopitipiti uyuyanadamdannefret tamam canım 1 ile 3 yaşa kadar geciyo merak etme benim 8 yaşında oğlum var onunda öyleydi 1 yaşına yakın gecti