Yıllardır gittiğimiz ve güvendiğimiz bir eczacımız evolvia önerdi. İkiz bebekleri var kendi bebeklerinede evolvia kullanıyormuş. Yinede doktorumuza sormadan kullanmak istemedik. Oda evolvianın anne sütüne en yakın mama olduğunu söyledi. 1,5 aydır kullanıyoruz memnunuz. Tartılmadık henüz ama sanki birazda kilo aldığımızı hissediyorum ve en önemlisi uykularımız resmen düzene girdi.