[silindi] benim kızımda 4 aylık süreçte olmuştu Şuan 5,5 aylık b12 iğne verildi. Ama doktorumuz emzirdiğim için benden geçtiğini benimde kontrol edilmemi istedi hem ben hem kızım b12 iğne kullandık tabi bende demir mazgrnzyum b12 d vit hepsi düşmüş benim tedavi yeni bitti kızımda ayda bir kere b12 iğnenin 3/1 ini ağızdan veriyorum . Şuan bi sorun kalmadı toparladı