Doğum kontrol hapı zararlı diye eşim istemiyor ama ben daha iyi korunmak istiyorum içim rahat etmeli ve uzun bir süre çocuk düşünmüyorum . Doktorum bu hapı önerdi kullananlar ne düşünüyorsunuz zararı vs vs koruyuculuk oranı nasıl? Eşimi nasıl ikna ederim? 🥲 bir de fiyatı nedir bilen?