Kızlar dün ve bugün gebelik testi yaptım pozitif çıktı , istediğim doktora salı gününe randevu buldum almıştım ama şimdi gördüm ki yarında özel hastanede kadın doğum doktoruna randevu alabiliyorum . Yarın gitsem bakarmı acaba acil bi durum olmadığı için bakmama tahlil yapmama durumu olur mu ?