Hnddd Kizlar bu uyku tulumu toglarini nasıl ayarliyorsunuz numaralarını benim kızım artık terlemeye başladı yaz için hangi uyku tulumunu önerirsiniz
Busel Hnddd oda isisina göre ayarlaniyor o canım üstünde de ısı degerleri yazıyor karşısında kaç tog olacağı yazıyor
Asym33 Hnddd Oda sıcaklığına göre alınıyor kışın 22 23 derece odası 2.5 tog almıştım sadece çıtçıtli ile giydiyordum şuanda havalar sıcak normal penye tulumla yatıyorum
Venussmom Asym33 terlemiyor muydu? Bizim de hep 22,5 derece 1,5 tog kullandık etiketinde de öyle yazıyor.
Mervetnl Asym33 üstüne ne örtüyorsunuz? Bende bebeğime aldım 2,5 aylık 1.6 tog evim merkezi sistem dereceyi kontrol edemiyorjm gece muhtemelen 18 lere düşüyordur içine ne giydirip yatırsam kararsız kaldım
Asym33 Venussmom Yok hiç terleme problemi yaşamadık her kalkmamda kontrol ederdim bende hep şüpheye düşmüştüm çoğunluk terletiyormus ama bidakine daha ince alacgim
Venussmom Asym33 bebiş yeni doğan ise ter bezleri gelişmediği için terleme yapmamış olabilir ama burnu falan da tıkansa anlardınız. bazı markaların iç dolgusu da ince oluyormuş belki öyledir.
Asym33 Mervetnl 18 dereceye düşüyorsa ozaman 2.5 tog al bence canım soğuk olur yada 1.6 kullanıyorsan içinden pjama takımı giydir benim 2.5 olduğu için üstüne bir şey ortmuyorum
Winnithepooh 2.5 tog lcw marka, 1.7 tog lcw marka ve 1.5 tog hellobaby az kullanılmış sekildeler ve 1.5 tog toplin marka (etiketli) uyku tulumu vardır düşünenler olursnapost açmıştım görmemiş olabilirisniz diye yazmak istedim 😇