Bugleminannesi28 bence çok kalın olur. Zaten çorapla giydireceksiniz ki doğalgaz yakmadan 22.5 derece oluyormuş, tam kışlık alırsanız ayaklarını terletebilir. Benim evimde sizinki gibiydi ve bende oğluma tam kışlık panduf aldım geçen sene, bir süre sonra sıcaklığından sıkılıyor anne çıkart demeye başladı. Yeğenime getirdim o giyiyor 😊 bence tam kışlık terletir ayaklarını