Yamaninannesiiiiii Merhaba bebeğim de süt alerjisi ve reflü var alerji maması içiyor fakat alerji mamaları çok sıvı reflü de olduğu için hemen kusuyor bunu tavsiye ettiler üzerinde laktoz süt ürünü vs yok diyor kullanan var mı
Dlshnn3 Yamaninannesiiiiii benim bebeğimde çok kusardı alerjik bizim de 7-8 aydan sonra azalarak bitti kusması kullanmadık yani doktor gerek görmemşti
Arenilay- Yamaninannesiiiiii benim 2 bebeğimde alerji vardı ikisindede kullandım bir sıkıntı yaşamadım🌸
canikoko Yamaninannesiiiiii bizim de alerjimiz ve reflümüz var. Evolvia rp kullanıyoruz. Reflü için gastrotuss da kullandım gaviscon da kullandım işe yaramadı. Thickener kullanmaya başladım bıçak gibi kesildi. Şuan hiçbir ilaç vermiyorum sadece thickener katıyorum mamaya
Melo29 Yamaninannesiiiiii merhaba şu an aynısını yaşıyorum reflüsü hep vardı ama kilo alımını etkilemiyordu 3 aylık olduğundan beri kilo alımı durdu bir de süt alerjisi çıktı yarın ben de thickenere başlıycam siz de durumlar nasıl hangi mamayı kullanıyorsunuz bebeğiniz kilo aldı mı
Yamaninannesiiiiii Arenilay- peki fayda gördünüz mü kusma konusunda birde arkasında yazdığı gibi mi kullandınız
Arenilay- Yamaninannesiiiiii evet kusmayı kesti bizde kutusunun içindeki ölçekle arkada ne ise onu kullandım ama ilk başlarda çekemezse koyu gelirse mama bi tık koymanız gerekenden az koyabilirsiniz 🌸
Yamaninannesiiiiii Arenilay- bu arada kabız falan oldular mı acaba baya bir katı oluyor mama çünkü ya da olmamaları için bişey yaptınız mı
Arenilay- Yamaninannesiiiiii kabızlık yaşamadım ilk başlarda ben o kutunun içinden çıkan mor ölçekle misal 120 ml veya 150 ml mamanın içine yarım ölçek ile başladım doktorda öyle demişti sonrada 1 2 haftaya yavaş yavaş çoğlatarak normal ölçeğine göre verdim ayrıyetten probiyotik kullandım ben alerjik bebeklerde bağırsak problemleri fazla olduğundan düzene girmesine yardımcı olması için yine doktor tavsiyesi ile 3 ay kadar probiyotik kullandım (kailedon probiyotik) kusma durunca gün oğlumu 10 aylıkken kızımı 9 aylıkken thikenerdan ayırdım ama şöyle söyleyeyim zaten mama koyulaştığı için tok tutuyor ve kilo alımı çok güzel oluyor çok beğenerek kullandım thikenerı ben🥹
Yamaninannesiiiiii Arenilay- ya çok teşekkür ederim cevaplarınız için inşallah bizim de kilo alımı güzel olur yavrum mahfoldu aylardır🤎Probiyotik kullanıyorum bende zaten 🥹❤️
yasolinko canikoko merhaba bende evolvia rp ve thickener kullanmaya yenıbasladım kılomuz cok cok az kilo alımı iyi oldumu sizde
Zemrekaan canikoko nasıl hazırlıyorsunuz bi yazar mısınız bende yapıyorum ama kesmedi acaba ben mi yanlış yapıyorum
Yamaninannesiiiiii Melo29 bizim de 3 aylıkta durdu canım.Şuan çok iyi şükür ki alerji maması olarak evolvia rp1 kullanıyoruz.Ve thickiner hayatımızı kurtardı şükür ki onun sayesinde kusmuyor ve kilo alıyor artık💕Alerjisi olan bebeklerin çoğunda reflü de oluyormuş maalesef 💔
Melo29 yasolinko çok şükür aldı thickener çok fayda etti bir de alerji testi yaptırdık alerjisi olan besinleri öğrenip onları tüketmeyince kusması da azaldı