Kızlar kızım 20 aylık dün başladım kesmeye ama hani bazıları öğünleri azaltarak kesin diyolar ben tek seferde kesiyorum yanlışmı yapıyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum bebeğim memede uyuyan bi bebek dün gece zorlandım birazda ağlama krizleri felan yaşadık ayakta sallanmayı hiç sevmiyorum nasıl bi yol izlemeliyim bilemiyorum sizin deneyimleriniz nasıldı ?