Dün atmıştım makineye 2 3 parça kıyafeti küflenmiş gibi lekelenmiş leke çıkarıcım yoktu makineden dedim herhalde kazanı temizledim tekrar attım yine aynı sonuç bizim kıyafetlerimizi iyi yıkadı ama anlamadım kızım 7 aylık ne önerirsiniz arkadaşlar nasıl çıkarırım bazı kıyafetlerini daha 3 4 kere anca giymişti 😣
