Berfs10 vallahi benim oğlum kadar kusan var mıdır sanmam 😂 oğlumun reflüsü vardı (10 aylık arada nadiren hala kusar) motis, gaviscon, gaviscon infant(bebek için piyasada zor bulunan bir ilaç) vs vs reflü için verilen bütün ilaçları arayıp tek tek buldum ama asla ve asla fayda etmiyor reflüsü olan bebek sürekli kusar arkadaşlar durduramazsınız iyi yanı şu ki 6. 7. Aydan sonra gerilemeye başlıyor biberonu ağzından çekmeden kusardı günde 10 kere kıyafet değiştirirdim daha değiştirirken kusardı hatta o denli ne yapmanıx gerektiğini anlatacağım şimdi
1- bebişi az ve sık beslemek ( ben mama içiriyordum)
2- mama kullanıyorsanız koyu kıvamlı mamaları tercih etmelisiniz ve Ar mama kullanmanız lazım ( alerji maması kullanıyoruz biz ona rağmen kusması devam ediyordu)
3-bebeği besledikten sonra mutlaka gazını başı 45 derecelik açıyla destekleyerek çıkartmalısınız ve her beslenmeden sonra mutlaka ama mutlaka gazı çıkartılmalıdır
4-bence hiç ilaç kullanıp bebeğe kimyasal vermeyin çünkü işe yaramayacaktır kusmaya devam edecek en azından biraz daha aza indirilebilir
5- önlük kullanın 😂