Bebeğim 70 günlük. Kafasını sola eğimli tutuyor. Doktor kontrolünde elle düzeltmeye rağmen bi süre sonra yine aynı pozisyona geldi. Tortikollis şüphesiyle boyun ultrasonu istedi. Çekilen ultrasonda bir sorun olmadığı, kasların uzunluğunun aynı olduğu görüldü. Hatta radyolog hiç bir sıkıntı yok gıcıklığından öyle duruyor dedi. Bu eğimli durma alışkanlığını nasıl düzeltebilirim, daha önce başına gelen tavsiye verebilecek olan var mı?