3ay 23 günlük kızım 3 gündür kaka yapamıyor. Sadece anne sütüydü 1 hafta önceye kadar ama günde 1 veya 2 defa mama vermeye başladım. 1 çay kaşığı zeytinyağı içirdim ama hala bir şey yok. Ikınıyor ama yapamıyor.. dizlerini dirseklerine kadar çekiyorum karnını ovalıyorum ama daha ne yapabilirim? Bilgili anneler yazabilir miiiii????