Sedayun13 yine kendinize bilet alır gibi internet üzerinden ona da alıyorsunuz. Ben obilet ten alıyorum hep. Orda yolcu sayısını girerken zaten bebek kategorisi var. Havaalanında alınmaz yani şöyle alınır hemen acil işin vardır ilk ucağı kaçırmak istemezsin orda bilet alırsın o da cok pahalı olur zaten.Siz internetten falan alın