Fusunf Ayzeh anne sütu zaten su ama çok az şekilde bir çay kaşığı şeklinde verebilirsiniz fazla vermeyin hem alışsın şonra su içmiyorlar
Aysegul93 Ayzeh sadece anne sütünde hiç gerek yok mama ile beslenene bile gerek yok. Zaten havalar şu an cokta sıcak değil. Haziranda ancak ısınır o vaktecide su içme zamanı gelir
Hasretkagan Anne sütüyle besleniyor benimki, 4 aylık. Demir d vitamini sonrasi veriyorum bir kaç çay kaşığı. İsteyerek içiyor
Olimbonii Ayzeh Dogdugundan beri veriyorum sarılık icin cok iyimis doktorum onermisti az az vermistim suan 8 aylik olmak uzere suyu cok seviyo
Mdnlna Ayzeh benim kızım 2 aylik su veriyorum cunku sadece mama alıyor anne sutu alsaydı gerek yoktu mama alınca gerek var bnce
irmarose Ayzeh yalnızca mamayla beslendiği için doktorumuz her beslenme sonrası 5-10 ml su verebilirsiniz dedi
Asym33 Ayzeh Doktorum 15 günlüktü günde iki kez vmbir çay kaşığı şeklinde ver demişti demeseydi bile verirdim şuanda 1 yaşında suyu çok seviyor