Esin28 İyi günler arkadaşlar Yüksekova içi evimizi yakın bir mahalleye taşımak istiyoruz. Şehir içi nakliye fiyatlarından haberdar olan var mı acaba🌸
Fatmannny Esin28 Kocaeli de geçen yıl bir arka sokağa taşındım evim 2+1 di asansör vs yok 3000 istediler
Rez Esin28 yani Y.ova için fiyatların aşırı uçuk olacağını düşünmüyorum da , öğrendiniz mi acaba neymiş
Shewolff Nacafa 16 yine iyiymiş ben 40 falan düşünüyordum 🥹bizim de tainimiz çıktı gideceğiz merak ediyorum ne kadar olacak
Nacafa Shewolff ay yok o kadar çıkmadı allahtan. 🥲 eşinizin çalıştığı kurum karşılıyorsa cebinizden pek para çıkmaz, bizimkinin hepsini jandarma karşıladı harcırahtan 1000₺ de bize kaldı hatta
Nacafa Hotic bilemiyorum ki biz ilk defa ev taşıdığımız için bana fazla geldi, piyasası hakkında pek bilgim yok açıkçası
aybikreis Nacafa Çok uyguna taşımışlar iyi anlaşmışsınız valla. Şu an nakliye pahalı olması normal çünkü yakıt çok fazla tutuyor, tayincilere Allah yardım etsin
Nacafa aybikreis bizde tayin gördük allahtan parayı eşimin çalıştığı kurum karşıladı. Biz ödesek içime öküz otururdu
aybikreis Nacafa Harcırah yetti ise ne güzel. Biz de geçen yıl başında taşındık, eşim işe başladıktan sonra yattı yol ücreti, böyle düzensizlikler de olabiliyor zora sokuyor insanı
Nacafa Shewolff inşallah sizinki de yeter🙏🏻Geçen Mayıs’ta deprem bölgesine tayini çıktı hemen katılış istediler. Gittikten bir hafta sonra da harcırah yatmıştı
Nacafa aybikreis çok şükür yetti bizimki. Katıldıktan 1 hafta sonra hemen de yatırdılar allahtan biz çok zorda kalmadık.