gurbettebirana453 Minikosannesi ya biz de merakla bekliyoruz hazirana kalabilir diyorlar🤷 biz Van ağrı Bitlis ığdır ve 3 deprem bölgesini yazdık. Sizz?
Burcubuse26 Minikosannesi ilk üçte tunceli şırnak ığdır var bende bekliyorum öyle canm hayırlısı olsun inşallah hepimiz için 🙏
HicisleriBakani Minikosannesi hazirandan once aciklanmaz biz de tayinciyiz yaptik tercihimizi yazdigimiz yerler hakkinda bilgimiz forumlarda yazan kadar hepimizin hakkinda en hayırlısı neyse o olsun ☺️
Yagizinannesiiiiiii Minikosannesi hakkınızda hayırlısı olsun bizim de son senemiz inşallah vandayiz çok heyecanlı ☺️
Minikosannesi gurbettebirana453 bizde doğudan batıya gidecegiz inşallah balikesir samsun trabzon oraları yazdık hayırlısıyla açıklanır inşallah
Kubraoztrk gurbettebirana453 bizde ilk Van yazdık sonra Malatya Tunceli bakalım belki ilk tercihler gelir 😉
Burcubuse26 Minikosannesi Şırnak nasıl biyer acaba bizim ilk doğu görevimiz olcak hayırlısyla inşallah
Minikosannesi Burcubuse26 biz cizre ilçesindeyiz küçük bir yer sosyal hayat hiç yok hastane konusunda da çok kötü kiralar diğer şehirlere göre daha ucuz . Lojman çok var yazları aşırı sıcak.
Burcubuse26 Minikosannesi allahım hayırlısını versin inşallah hepimiz için bir bitseydi şu görevler vallahi allah yardımcımız olsun
Burcubuse26 Yagizinannesiiiiiii amin canım inşallah 🙏 vanada çok güzel diyorlar ama bizim listede yok orayı yazmadık arkadasım 4 sene görev yaptı bitirdiker baya memnunlardı😊
Minikask35 Minikosannesi Şırnak’ta Manisa İzmir Balıkesir genel olarak Egeyi yazdık seçimden sonraki hafta açıklanır heralde
Minikosannesi Minikask35 bizde Şırnaktayiz ilk tercih Balıkesir yazdık bakalım Hayırlısı olsun inşallah
Metehankus Minikosannesi ilk doğu görevimiz olacaktı ama biz ipka verip kalmak istedik bi sene daha . Trabzondayız cennet gibi yer 😂 ailem de doğuda ama deprem bölgesinde oldukları için biraz korktum depremi yaşadım orda cesaret edemedim gitmeye
Busrammmm Metehankus ben de hataydaydım depremde eşimde ilk tercih orayı yazdı çok korkuyorum orası çıkar diye deprem den çok fena etkilendim hala sallanıyorum hissi var yani o kadar
Yagizinannesiiiiiii Minikosannesi memnunuz merkezdeyiz zaten deprem olarak ben çok korkuyorum ama artık her yerde oluyor sonuçta. Gezilecek yerleri var Edremit gol kenarı bile yetiyor insana
Minikosannesi Yagizinannesiiiiiii Ege tarafının çoğu yeri deprem bölgesi ama olmaz dediğimiz her yerde deprem oluyor artk . Allah beterinden korusun