Keslin_3 Pazartesi sabah 9 da 2 ay aşısı olacak bebeğimin aşıya gitmeden önce calpol vereyim mi aşiya gitmeden
tugba_mete Keslin_3 bence vermeyin zaten genel olarak aşırı ateş yapmıyor huzursuz oluyo onuda sarılın emzirin baktınız çok ağlıyo agrısını azaltsın die verirsiniz bize doktorumuz öyle demişti
Mertveannesi2211 Keslin_3 vermedim ateşte yapmadı belki bebekten bebeğe fark olabilir bilmiyorum ama bizim ebe aşılar eskisi gibi ateş yapmıyor şimdi dedi
1tostos22 Keslin_3 Ateş düşürücülerin aşını etkinliğini azalttiğini söylüyor doktorlar.Normal zamanda da 38i görmeden ateş düşürücü verilmemeli bebeğim bağişiklik sistemini baskılıyor çünkü.
Keslin_3 tugba_mete ateş huzursuzluk yapıyor diyorlar benim bebeğim zaten çok huzursuz aşıda etkilerse yandım
Bebegimm1 Keslin_3 2.5 yaşında çocugum hiç bi aşılarında ateş düşürücü şurup kullanmadm ne agrısı oldu nede ateşi. durduk yere surup vermeyin