Meniviko- Merhaba emzirme döneminde sigara kullanan var mı? Varsa nasıl bıraktınız bırakabildiniz mi? Bırakmak için ne yaptınız
tugba_mete Malesef bende içiyorum bekleyelim bakalım burda varmı yöntemi olan genelde emzirdikten hemen sonra içiyorum ki diğer emzirmeye kadar etkisi gitsin
Silaydnn_ Bende içiyorum maalesef günde en fazla beş dal oluyor ama yine de vicdan azabı çekiyorum bırakamıyorum da