silad70 çok aşırı öyle yatmadıkları sürece ve yüzü kapanıp nefes almalarına engel olmadığı sürece arada sırada öyle yatmanın zararı yok gaz çıkışını kolaylaştırır hatta öyle yatmaları benm bebeğimde çok gazlı olduğunda öyle yatırıyordum daha rahat ediyordu