Yagmurss Merhaba bebeğim 42 günlük emiyor. Önceden sağıp buzluğa koyduğum sütler var. Bu hafta içi kına ve düğüne gitmem gerekiyor. Sizce biberonla nasıl vermeliyim bu sütleri. Dışarda 3 saat duruyor diye biliyorum termal kılıflar işe yarar mı
Bcglcn Yagmurss biraz değişik gelebilir ama bence mini termosunuz varsa sıcak suyunuzu yanınıza alın bir de süt poşetini içine oturtabileceğiniz kase gibi bi kap alın yanınıza. Benmari usulü eritip o an içirin. Çözüldükten sonra hemen içirilmesi gerek çünkü risk almayın
Yagmurss Bcglcn emzirme odası bulmam gerek. En son çare o zaten ama elbisem uygun değil emzirmeye. Çözüldükten sonra dolapta 24 saat durabilirmiş soğukluğu muhafaza edebilirsem aslında salonda ısıtabilirim