İlk topuk kanında Kistik fibrozis değeri 170 çıktığı söylendi 14. Gün 2. Topuk kanını verdik sonuç bekliyoruz ailede ve bebekte hiçbir belirti yok sadece sarılık geçirdi kan verdiğimiz dönemde bizim gibi değeri yüksek çıkıp ikincide düşün veya negatife dönen oldumu acaba testlerin güvenirliğide nekadar acaba bu süreçte gerçekten çok korkuyoruz sonuçlar hemen çıkmıyor elden bşy gelmiyor insan korkuyor illa 😞 başına böyle bir durum gelen cevaplarsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler.