Fsn_01 Kızlar 3 aylık bebekleriniz günde kaç kere çiş yapıyor ve dolu dolu oluyormu . ? Benimkinin çiş sayısı bayaaa azaldı çok terliyor ondan dolayı olabilir diye düşünüyorum
N-Annesi Fsn_01 bizimde 4-5 i geçmez zorla besliyorum herseye red başladı ve huysuz sizde nasıl durumlar bu konuda ?
baharbahce Fsn_01 benimki de günde dört beş çişini yapıyor ama bir ya da ikisi dolu dolu oluyor ve ne emmek istiyo ne uyku var gündüz uyutmak için bir bucuk iki saate yakın uğraşıyorum
MommysMini Fsn_01 benimki de çok fazla terliyor günde dört beş bez degistiyorum arada bi dolu dolu oluyor hep değil
Fsn_01 N-Annesi bizdede aynı durumlar gözünden uyku akıyor ama yok hayatta dalamiyor uykuya sürekli ağlama sürekli kucak istiyor
baharbahce Fsn_01 malesef günü gününü tutmuyo ben de o kadar yorulup uykusuz kalıyorum ki doymadığından uyumuyo diyo çevremdekiler de kaç kere kaka yaptığını bile soruyolar
Ci2017 3.4 cisli bez alıyorum emmiyo red başladı zorla uyku arasında kalkınca emziriyorum malesef hep bı agliyo herşeye agliyo çıldırmak uzereyim artık cidden 3. Ay geldi değişti kızım
asiltobebeto Fsn_01 bebeğim iki önce rotavirüs aşısı oldu ilk gün bayağı büyük bir kala yaptı dün ve bugün hiç kaka yapmadı 🙄 böyle bir durum yaşadınız mı?
Fsn_01 asiltobebeto bizde dün olduk canım rotayı benimkide kaka yapmadı ama önemli birşey olduğunu sanmam
MommmyAS Sadece biz böyleyiz sanıyordum kesinlikle iki gündür aşırı huysuz mama yemek istemiyor sürekli mız mız hali var 3 ay 6 günlğk
Fsn_01 MommmyAS bide benimki büyük adamlar gibi kaslarını çatıyor . Tam uykuya dalıyor elleriyle kendini uyandırıyor normalde iştahlı olan bebek gitti yerine tam tersi aksi huysuz birşey geldi
Fsn_01 baharbahce valla bence doymamakla alakası yok . Benim bebeğim mama ile besleniyor ve iki saatte bir besleniyor yine aynı yani
Fsn_01 asiltobebeto çok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun . Evet huzursuzlugumuz ve kaka yapmama problemimiz var karnı baya şiş hadi çiş yapmasa onu terle atar o sorun değil o kadar ama beyefendi dünden beri kaka yapmıyor