Deniz2961
[bilinmeyen] Bn ıkısınide kullanıyorum cnm hngisı dah uygunsa onu alıyrm ama care serisi daha ıyı
Adasu18ruzgar18
[bilinmeyen] biri eski üretim biri yeni hava kanalları yazan yeni üretimi diğeri önceki
Adasu18ruzgar18
[bilinmeyen] premium care daha iyi tabiki ama ben aktif bebekten de çok memnunum
Adasu18ruzgar18
[bilinmeyen] fark etmiyor ben çok memnunum primanın bezlerinden
Deniz2961
[bilinmeyen] 1 numarasını kullndm 2 numarasından dıgerını aldım diyorum ya hangi uygunsa onu alıyrm
Ddmyvz
Premium care kullanıyorum ve çok memnunum ne pişik var nede sızdırma
Thesra
[bilinmeyen]
Premium carden aktif bebege gecis yaptik bugun onceden 2 tane denemistim ve premiumdan kaka ve cis tutusu daha guzel geldi bana acikcasi iyice bir kullaniyim anlarim aradaki farki yine
Mustafa_Cinar
[bilinmeyen] careyi bilmiyorum kullanmadım ama aktif bebek kullandım 5 ay kadar gayet iyi sızma kokma taşma pişik yaşamadık 😊 şimdi minies kullanıyoruz
Pakjin
[bilinmeyen] ben premium kullanıyorum çok memnunun
Mehtaptvz
[bilinmeyen] premium care 3 numaradan sonra sizdirma problemi yasayan cok oldu cevremde basindan beri prima kullaniyorum aktif bebek serisini suanda kullanan biri olarak kizimi gece hic bezini degistirmek icin uyandirmam sabaha kadar durur ve bu aebepten taşma sızma yasamadik hic
Adasu18ruzgar18
Mehtaptvz bizimde aynen böyle
ygmr
[bilinmeyen] prima.kullacaksaniz premuim.care kullanin digeri cok kokuyor
Denizalp
[bilinmeyen] premium care daha ıyı canım diğeri kendını bırakıyor
Deleted0089
[bilinmeyen] hava kanallı aktif bebek o ereririm canım oda 12 saat kuruluk yapiyor
Memebe
Ben 5 ay olana kadar premium care kullandim gayet memnundum , ama simdi baby me deniyorum oda sizdirmadi simdilik . Primanin kilot bezini de cok begendim kullandim 1 kac kez biraz buyusun ondan alacagim
Thesra
[bilinmeyen]
Evet veririm canim tabikide🤗🤗🤗
Dorugunannesi
[bilinmeyen] iki kere sleepye şans vermek istesemde her bezi sızdırdı.. primadan başkası yaramıyor bize pampers aktif bebek kullanıyorum çok memnunum içim rahat oluyor çok şükür 😌
Thesra
[bilinmeyen]
Rica ederim canim 💐💐💐💐
Sukran34
[bilinmeyen] Prima hava kanallı kullanıyordum çokta memnundum fakat fiyatları arttığı için molfixe geçtim.
Annesinin1tanesi
[bilinmeyen] aktif bebek yeni serilerni kullanıyoruz çok memnunuz. 🤗
Adasu18ruzgar18
[bilinmeyen] sende sağol Canım