anneyimben25 Mama ile beslenen bebek annelerine sorum süt vermeye ne zaman başladınız? Aslında Çokta yararlı olmadığı söyleniyor düşüncelerinizi merak ediyorum
BihterZiyagil_ anneyimben25 evet yararından çok zararı var. Mamada inek sütünden yapılır fakat içindeki zararlı maddeler çıkartılıp bebeklere uygun hale getirilir. O yüzden 2 yaşına kadar vermelisiniz. 2 yaşından sonra mamaya da süte de ihtiyacı kalmayacaktır ❤️
biricikbebegim anneyimben25 14 aylık bebeğim bu aralar mamayı da reddediyor bende bıraktım mamayı ama süt vermeyi denemedim galiba duyduklarimdan dolayı da vermeyecek gibiyim. Mamayı günde iki kez içiyordu öğle uykusuna yatmadan önce bide gece uykusna yatmadan once. Şuan mama yerine uykularından önce 150 ml kefir veriyorum severek içiyor bakalım doktorumuza daha danismadim mamanın yerini tutar mı çünkü daha küçük mama bırakma zamanı da değildi
Irmakmelegim anneyimben25 21 aylık kızım hala mama icer günde 2 kez gece beslenmesi zaten olmadığı için sorun olmuyor sabh omlet pankek tarzi yer öğlen çorba ara öğün meyve Akşam sebzeli köfte (kiyma ve sebze) yanına yogurt mutlaka bzn makarna bulgur yaparım bazn bizim yediklerimizden isterse verim gendle bizimkileri istemiyor o yuzdne ayrı yapiorum öğlen uykusunda 80 cc icer akşam gece uykusunda 100 cc icer akşam 10 uyur sbah 8 kalkar inek sütü doktorumuz hic onermedi o yüzden gerek duymadım vermeye
AsyaMerve38 Ben mamayla besliyordum bebeğimi, 3 gün önce yaşına bastı, biraz araştırdım eczacimiza, çevremize derken devam sütü vermeye karar verdim. Bir haftadır devam sütü içiyor. Zaten uyandığında veriyorum mutlaka bide yemeği çok yemediği zamanlarda.
AsyaMerve38 anneyimben25 kahvaltı yapmayı pek sevmiyor bende zorlamıyorum onun yerine sabah kalkınca çorba( şehriye, tarhana) farketmez yaninada bir kase yogurt yiyor. Öğlen meyve yiyor genelde muz yediriyorum( zeytinyağı geziriyorum üzerine kabız yapmıyor) aksamada biz ne yersek ondan veriyorum yemezse sevdiği birşey yapiyorum onuda yemezse yine zorlamıyorum devam sütüyle kapatıyoruz günü. Aslında artık biz ne yersek onu vermeye çalışıyorum yediği kadar. Akendimize ne yaparsam onu vermeye gayret ediyorum veriyorum. Makarnayi faln eline veriyorum öyle yiyor 3 5 tane yada yogurtladiysm çatalla biraz ezip öyle yediyorum o an canı nasıl isterse artık 🙂 Ama tabi vazgeçmiyoruz sabahları pankek yumurta menemen deniyorum yediği kadar
anneyimben25 AsyaMerve38 bizde sabah uyandığımızda mama sonrasında kahvaltı bizimkide tam tersi sabah kahvaltıyı çok seviyor pankek krep tereyağlı yumurta vs öğle uykusundan sonra çorba veya erişte makarna yiyor ne kadar yerse tabi sonra biraz meyve 2.uykuya yatmadan bazen mama veriyorum öğlen çok yemezse akşamda biz ne yersek ondan yiyor ama 1yaşına girdi gireli akşam yemeği yemek istemiyor ne olursa olsun kaşığı gördüğü an ağlıyo napıcam bilmiyorum🥲 birde yatmadan mama içiyor o şekilde.. kafama çok takılıyor beslenme konusu yemeyince modun çok düşüyor gün içinde
Kyselz anneyimben25 benim bebeğim de 8 aylık şu anda aşırı istahsizlik zaten çok iştahlı bir bebek değil azıcık yediğinde bile seviniyordun şu da kanda enfeksiyon çıktı ondan mı dış mı çıkıyor anlamadım çok iştahsız ve ben hayattan soğudum resmen çok üzülüyorum yemiyor diye
AsyaMerve38 anneyimben25 benimde öyle üzülüyor insan güzel yemeyince çocuğu, benimkide 2 gündür yemiyor geçici bir süreçtir insAllah bekliyorum iştahının açılmasını
ciqdemu Kyselz ya aynı benim oğlum yemiyor çok yoruldum ne yaparsam elimde kalıyor taze yedirmek gerektiği için çöpe gidiyor çorba gibi şeyleri kalınca ben yiyorum ama onun için yaptığım sebze karışımları ya da meyve karışımları yemezse çöp oluyor 7 aylık oğlum ah modum nasıl yerlere düşüyor sizi çok iyi anlıyorum inşalalh iştahları açılır yavrularımızın
AsyaMerve38 AsyaMerve38 hayır ılıtıp veriyorum üzerinde vitamin ve mineral içeriği sebebiyle kaynatmayınız yazıyor.
Ftmabilalxx anneyimben25 kızıma 2 yaşında ikizlerime bir buçuk yaşında başladım süte. İlk başta kabızlık sorunu oldu baya . İlaç kullandım bi süre beraberinde.