Blw ile başlamıştı ek gıdaya. Çokta güzel yiyordu. Ama şu sıralar önüne ne koysam alıp yere atıyor. (10aylik )Ben verince yiyor ama. Bir de artık yemek seçmeye başladı sanırım çoğu şeye öğürüp geri çıkarıyor önceden yerdi her şeyi. Var mı bu durumda olan anneler?..