Merhaba başlık size garip gelebilir ama bebeğim 35 günlük ve doğduğundan beri sarılıkla uğraşıyoruz 2 kere fototerapi aldık en son pazartesi 1.ay kontrolümüz vardı sarılık devam ediyordu değeri 16 çıkmıştı ve denemediğim şey kalmamıştı sonra bi yerde büyüklerin sarılığa havucun iyi geldiğini yazdığını gördüm gaz da olmaması açısından her gün bi tane yedim bu hafta ve gerçekten onun mu etkisi oldu bilmiyorum ama sizlere söylemek istedim bebeğimin bu sabah gözle görülür şekilde sarılığı geçmiş gözlerinin içinde çok hafif var nasıl etki etti bilmiyorum ama belki a vitamini olduğu için geçirmiştir birine yardımım dokunur diye buraya da yazmak istedim