anneyimben25 1yaş 15 gün olduk yanında iki adım atsam gidicem sanıp ağlıyor ne zaman geçecek bu çok zorlanıyorum sizin bebekleriniz ne zaman bıraktı bu davranışı
Aburcu anneyimben25 benim bebeğim 9 aylık bizdede var bu durum son 2 haftadır hafsafada hatta kucagimdan inmiyor ağlıyor kıyamet kopuyor ayrılık korkusu sanırım başladı o kadar uzun sürmez ins ya 1 yaş olmus
anneyimben25 Elisa34 kafayı yemek üzereyim artık cidden çok zorlanıyorum ve yardımcı kimsem yok ailem vs hepsi şehir dışında 😣
Elisa34 anneyimben25 bende öyle annemden yeni geldim üç gün oradaydım çok zorlanıyorum mecbur arada gidiyorum bi yerlere zaman geçsin diye
Ezgiyln Elisa34 vallahi ya düşkün olan düşkün oluyor ama umarım bizimki kalıcı değildir xok zor yoksa