01012023 benimde bebeğim 8 aylık düzeltilmiş 6 aylık prematüre bir bebek doğduğundan beri hep sorunlar hep sıkıntılar oluyor. Çok aşırı gazlı bir bebekti kolik dedi doktorumuz daha sonra kolikten de beter bu çocuğun bağırsakları aşırı hareketli dedi inanmayacaksınız belki ama annem , kayınvalidem , eşim , ben bir çocuğa bakamıyorduk öyle zor sancılı bir süreçti ki şimdi biraz daha büyüdü o aşırı gazlı hali yok ama uyku konusunda da kötü bir bebek ne gece ne gündüz uykusu adam akıllı yok. Sürekli ağlıyor sürekli kucak istiyor. Beslenme desen berbat emmedi mama istemiyor ek gıda istemiyor zar zor yediriyorum. Artık ben alıştım ama çevremde kim görse sabır diliyor kaç doktora gittim hepsi nu çocuk çok hareketli , çok huysuz Allah yardımcın olsun diyor. Yoğun bakımda kendisi ile ilgilenen doktorum premtüre bebekler genelde böyle oluyorlar sinirli , huysuz vs zor büyüyorlar demişti bende en fazla ne kadar zor olur ki demiştim ayy adam az bile söylemiş 🙈 ne yemeğim belli ne çayım ne duşum eşimle de doğru düzgün bir ilişkimiz kalmadı adam işten eve geliyor savaştan çıkmış gibi karşılıyorum adamı o gelince çocukla ilgileniyor da bir duş alıp yemek yiyebiliyorum. Su an bu mesajı bile yazarken ağlıyor da neyse ki annem ilgileniyor 🙈
Birisi bana büyüdüğünde düzeldiğini söylesin lütfen 🙈🥹