Kizlar merhaba bebeğim sadece mama ile besleniyor, golden goat kullanıyorum , onu baya seviyor ama çok pahalı, acaba bir öğün ondan bir öğün başka marka bir mamadan versem bebeğe sorun olur mu, haftaya doktor kontrolümüz var o zaman doktorumla yüz yüze görüşüp soracağım ama sizlere de danışayım dedim belki oyle yapan vardir