Misssitare kızım 1,5 yaşındayken sol göğüs ucumda ince bir yarık oldu, yara bandı yapıştırıp emzirmeye çalıştım sonra kızım onu emmek istemedi. 2-3 hafta hafif şiş ve hafif ağrı oldu sol göğsümde sonra orada süt bitti. Bariz küçülme oldu göğsümde, kızımla emme sürecini sonlandırana kadar yaklaşık 1 sene sadece sağ göğsümü emdi, oradaki süt ona yetti. Sizin bebeğiniz daha küçükmüş, sağ tarafı sağabildiğiniz zamana kadar sağın, o sütü biberonla verin, bebeğiniz büyüyüp anne sütü ihtiyacı azalmaya başlayınca tek göğüsten gelen süt ona yetecektir