3 buçuk ay önce doğum yaptım, aslında hormonlarım toparlanınca yaz sonu başlamayı düşünüyorum. Alexin buz lazere göre daha etkili olduğunu duydum benim tüyler baya köklü tepeden tırnağa düşünüyorum. Gaziosmanpaşa Eyüp Sultangazi çevresi memnun kaldığınız yer var mı?