Ezgidurununannesi Kızlar merhaba bebeğim 1 yasında ama ilk bebeğim cahildim çok hata yaptım. Yemeklerını yemıyordu hep cocomelon izleterek yedirdim. Sonrasında ara ara tvden de cocomelon açığ izlettim temizlik yaparken biryerlerı toparlarken ağlamasın diye. Böyle yapa yapa cocuk bagımlı oldu sonunu alamadık. Az önce sabah kahvaltısını yaptırttım açmıycam dedım 1 saat açmamaya direndim ama sürekli ağladı onu istiyor belli açtıö ve şimdi yine sustu. Cocuk dışarı cıkmayı bile sevmiyo kapalı alanlarda ağlıyor napıcam ben nasıl düzelicek bu durum çok vicdan azabı yaşıyorum cok pişmanım😭
Elisa34 Ezgidurununannesi herkes hata yapabilir önemli olan önlemini alman azaltarak başlayın veya bi gün hiç açmayın oyunlar yaparak yedirmeye çalışın
Rmysaemir Güzel anne üzülme tekrardan azaltarak tamamen bitir televizyonu ..dışarıda vakit geçir mutlaka artık güzelleşti havalar da oyalacak başka bişeler bulup dikkatini oraya çekebilirsiniz birde
keskebirazuyusam Sürekli dışarı çıkar, hatta belli bir süre yemeklerini yanına al dışarda yedir ki unutsun ekranla yemeyi. Ne kadar ağlasa da kararlı ol, o ağlayınca sen ekran açıyosun ve bebeğin ağlayınca açtığını biliyor bunu kullanıyor.