Alyalina01 hava bugün güzeldi dışarda yürüttüm yarim saati geçmiştir hep yürüdü açık havayı çok seviyor bebekler hava iyi olduğunada giydir ayakkabılarını değişik olunca ortam heves eder benimki otların üstüne basmaya çalışıyor bugün cimenlerin uzerine yatti 1 bucuk saat disarda kaldik elimden yutup kaldiriyor yuruyelim die senin de boyle olacak bak görürsün surda 20 gün önce ben de ne zaman yürüyecek diyordum şimdi elimden tutup kaldırıyor gün günü tutmuyor bebekler çok hızlı gelişiyor bahadır ben tek elle de yürütüyorum ilk zamkalar benim öyle idi ama zamanla alıştı cabuk alışıyorlar