Ertugrul_01 Bebeğime salıncağı en kolay nasıl biraktirabilirim, salincagin yerine nasıl bir uyutma şekli koyabilirim. Asla emerek uyumuyor , pış pış la uyumuyor,gezdirirken uyumuyor 😓
Ertugrul_01 Ertugrul_01 kucağımda uyumak istiyor mesela kolumun altina girmeye çalıyor ama giremediği için ağlıyor
Gorkim Ertugrul_01 bnmkide kolumun altına giriyor ağzına memesini veriyorum öle uyuyor sanırım orda hem memenin kokusunu hemde kendi kokumuzu rahat alıyor
Doruege1710 Benim oğlumda hamak beşik hastası bı bebekti ve kolikti carsafta sallamaktan eşim ve ben okadar yorulmuştuk ki gün geçtikçe kilo alıyordu ve daha zorlasiyordu park besige alışsın istiyordum ilk baş direndim annenin irdesi çok büyük olması lazım kanguru kullandım çıktım dışarı mah sokak gezdim emzirme onlugunle kanguruda emzirdim bir kaç gün öyle alıştı evin içinde de gezdim kanguruyla biraz beni rahatlattı ama sonra yine çözüm olmadı park beşiği kurdum oyun oynadım yordum hirpaladim uykusunun gelmesini bekledim emzirdim emzirirken evin içinde dolaştım birazda yavaş yavaş zipladim hafif dalicak kıvamda olunca memeyi bırakmaya çalışırken park besige attım ve vakia süresi yada beyaz gürültü süpürge sesi açtım çok zorladı ama çok şükür artık park beşikte yatıyor ve rahat bir şekilde heryere gidebiliyorum gittiğim yerlerde de iki elimin üstüne koyup ileri geri salıncak gibi kucağımda salliyorum öyle uyuyor