Kızlar merhaba fikirlerinize ihtiyacım var
2010 dogumlu bi kızım var uzun uğraslar sonucu ve bircok tedavi ve 2 kayıptan sonra bi bebegimiz daha oldu 5 sene sonunda
Kızım gaywt ılımlı davranısları düzgün dersleri iyi bi ögrenciydi taki ben dogum yapana kadar
Okadar cok istedi ve seviyorki ama gelin görün ben kıskandıgını düsünüyorum ilk basta böyle düsünmüyordum ama bazı davranıslaeı bana onu düsündürdü onu ihmal etmiyoruz babasıyla sınemaya da gidiyor kafeye de gidip oturuyoruz kendi istedi diye ehliyete yazıldım aldım gurbetteyiz sıkılmasın gezdireyim babaya bagımlı kalmayalım diye mesela bebegi severken beraber seviyoruz sakalar yapıyoruz onu operken onuda opüyorum onun resmini cekerken onuda cekiyorum kendiside diyor birsürü resmi olsın benim küçüklüğüm gibş falan diyor mesela seviyorum berenin kardesi ablası gibş ne tatliymjs
Beren seni ne cok istedi
Seni cok bekledi
Sen bereni ablamı yaptın falan diyorum ama eve kamera aldık bebegi izleyelim balkonda otururken yatarken falan diye hangi odadaysak oraya takıyorum ama iki keredir kameranın fişini çekiyor birinde ben cektim rahatsız oluyorum dedi az öncekindede geçerken degdim ondan oödu dedi ama degecek gibi degil okadar eminim
Acaba bisey mi yapıyo diye içim içimi yiyor allah rızası için bi akıl verin bu yaslarda cocugu olanlar sizlerde durumlar nasıl ne yapmam lazım (Bu arada kızım ergenlikte biliyoruz zaten ve yaslarımız genc 30 yasındayız gayet anlayabilecegimz durumdayız aile düzenimiz güzel esimle aramız güzel tek ders konusunda çatısıyoruz ders çalısmıyor diye )