yellowmom8 ecosummm ben iki kere kullandım ilk aldığımda olmadım normal adet günümde oldum ikinci aldığımda ise bir gafta sonra kahverengi lekeyle başladı sonra normal regle dondu ve iki ay reglimde gecıkme yaşadım
Esra26 ecosummm hapı içtikten sonra hemen adet olmuyorsunuz. Benim gecikmişti mesela 1 hafta kadar, sonraki 2-3 adetimi de etkilemişti düzeni biraz bozuyor yani
ecosummm yellowmom8 ya bende ilk kez alıcam da geçen ay doğum kontrol hapını bıraktım diye habire lekelenmem oldu 2 hafta şimdi bunu da içersem sıkıntı olmasın dedim