Black54 Anneler merhaba, bebeğimin süt ve süt ürünleri alerjisi var bağırsak ve cilt tepkili. Bu şekilde olup rota virüs aşısı yaptıranınız var mı? Neler yaşadınız
Sedanurpolatkan Black54 merhaba benim bebeğimde süt alerjisi var 26 nisanda yaptım rotavirüs aşısını bir sorun yaşamadık çok şükür 🫣