Kızlar 19 aylık bir oğlum var hep 2 yaşına kadar emzirecegim diyordum ama ısırma huyu basladi emzirmeyi bırakmaya karar verdim kararlıyım cnnku canımı çok yakıyor artık öyle böyle değil yani siz emzirmeyi ne zaman biraktirdiniz ve nasıl yardımcı olur musunuz birde emerek uyuyan bir bebek öyle olunca nasıl olucak bilmiyorum siz neler yaptınız çok üzgünüm bırakacağı için hiç istemiyorum ama mecburum