Merhabalar, perşembe günü sünnet olduk. O gün emzirmede herhangi bir sorun olmadı ta ki dün sabah kremleri ve batikon sürene kadar. Canı o kadar yandı ki ağlama krizlerine girdi sakinleşsin diye emzirmeyi denedim göğsüme yattıkça daha çok bağırdı yalnızca kucağımda dışa dönük olarak sakin duruyordu dün sürekli sağarak verdim. Oda değiştirdim denedim dikkatini çekecek oyuncaklar koydum denedim ama her denememde göğsüme yatırır yatırmaz ağlamaya başladı. Gece 2 defa uyku sırasında emzirdim. Bu sabah önce emzirdim sonra krem sürdüm ama 3 saati geçti emer dedim yine aynısını yaptı. Başına gelen var mı ne yapmalıyım. Bebeğim 3.5 aylık bu süreçten sonra beni bir daha emmez diye korkuyorum