Ebru-46 benim kızım geçirdi canim sabah 7 den öğle 1 arası 3 defa bize yatış vermişlerdi orda başladı doktoru, 3. Olduğu için başlamamiz lazım ama hemen bırakılan bir ilaç değil demişti bizde onay verdik başladı, ben şükür ediyorum ki o ilaç varmış diye, kızım nöbetlerin etkisinden sürekli uyuyordu ilacı alınca biraz eski haline gelmişti. Size de sanırım keppra verdiler, ilacın yan etkisi biraz hiperaktif yapıyor çocukları doktoru da söylemişti